Kicsi a bors, de erős...

Egy autista tünetes baba fejlesztési naplója

Szenzoros szőnyeg (majdnem elkészült)

gem-19797_640.jpg

Ebéd utáni babaalvás alatt nekiláttam az első szenzoros szőnyeg darabnak.

Elővettem az olcsó boltban vásárolt üvegkavicsokat. Kibontottam. Tök gáz. 1/3-a üvegkavics, a többi szúrós oldalú erre a célra nem használható műanyag óriás gyémánt utánzat, csak a teteje nézett ki kavicsnak.

A tányéralátétre azért kiraktam azt a kavicsot, ami volt. Legalább meglesz a fele - gondoltam. Bedugom a ragasztópisztolyt, amelyet délelőtt a szekrény hátuljából túrtam elő. És ekkor, lám, világosság pattant a fejembe, hogy ja, ma van az áramszünet. Épület elől, hátul hangos a generátorok zúgásától (bolt, jégkoripálya, bank mindenhol). Okszi, kihúztam, félretettem. Majd holnap. Az estét már nem merem bevállalni, még magamat is odaragasztanám.

A bejegyzés trackback címe:

https://autisztikusbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8613453005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kicsi a bors, de erős...

A blogban szeretném nyomon követni babánk fejlesztéseit, azokat a dolgokat, amelyeket vele csinálunk itthon.

süti beállítások módosítása